Comenzi Online
Afla informatii despre cum poti plasa comenzi pe site-ul nostru. Lista paginilor in Comenzi online:
Online cumperi rapid si in siguranta. Tot ce trebuie sa faci este sa urmezi cativa pasi simpli. Iata cateva detalii despre fiecare etapa:
Cauta prdusul dorit
Poti cauta un produs direct in campul special de cautare.
sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat in stanga.
Apoi adaugi produsele dorite in cosul de cumparaturi prin apasarea butonului:
Poti adauga in cos mai multe produse din categorii diferite.
Verifica-ti comanda
Dupa adaugarea produselor dorite in cos prin apasarea butonului "Cosul meu", aflat in partea din dreapta sus a paginii.
vei fi redirectionat automat in cosul de cumparaturi, aici poti sa revezi lista produselor selectate.
Detalii de facturare si livrare comanda
Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi detaliile de facturare, modalitatea de plata si de livrare. Daca ai deja un cont client trebuie doar sa te autentifici.
Selecteaza metoda de livrare si bifeaza ca esti de acord cu "Termeni si conditii" (citeste termeni si conditii) . Te rugam sa tii cont de faptul ca NU poti plasa o comanda fara a fi deacord cu termenii si conditiile.
Dupa selectarea metodei de plata vei fi redirectionat automat catre pagina "Sumar comanda",
verifica cu atentie toate datele iar daca totul este in regula apasa butonul "Trimite comanda".
Salvarea datelor
Dupa prima comanda efectuata, datele tale vor fi salvate pentru a facilita urmatoarele comenzi. Datele tale sunt in siguranta la noi!
Ieftin-si-bun.ro ofera consumatorilor, asa cum este definit la art. 2 pct. 1 din OUG nr,. 34/2014, serviciul de returnare al produselor conform politicii interne si legislatiei in vigoare.
EXERCITAREA DREPTULUI DE RETRAGERE
Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul benficiaza de 14 zile pentru a se retrage (perioada de retragere) din contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare.
Termenul de 14 zile intra in vigoare in momentul in care consumatorul intra in posesia fizica a produselor.
Consumatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.
Ieftin-si-bun ofera persoanelor fizice si juridice posibilitatea de retur a produselor in termen de 14 zile calendaristice pentru comenzile plasate online si de 30 de zile calendaristice pentru produsele achizitionate din depozitele Ieftin-si-bun. Returul produselor se face in depozitul Ieftin-si-bun de unde au fost achizitionate.
Rambursarea sumelor se face in cel mai scurt timp de la transmiterea intentiei cumparatorului de renuntare si receptionarea fizica a produselor in punctul de lucru dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice, fara alte cheltuieli suplimentare (de ex., comisioane) in afara cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scadea din pretul platit (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile);
Nota: In cazul in care clientul returneaza produsele achitate initial cu tichete cadou (voucher) i se va accepta returul doar daca achizitioneaza un nou produs, a carei valoare sa fie mai mare sau egala cu valoarea produsului returnat.
Restituirea sumelor incasate, in cazul in care clientul nu doreste un alt produs, se va face astfel:
- In numerar, pentru sumele platite in numerar in magazin; Nota: In cazul clientilor persoane juridice, este necesara eliberarea unei chitante (in original, stampilata) de catre acestia, pentru a putea restitui suma in numerar (conform Ordinului Ministrului Economiei si Finantelor nr. 3512/2008), in caz contrar suma va fi restituita prin banca;
- Prin virament bancar, pentru platile efectuate prin banca (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (in cazul solicitarii returului la o data ulterioara vanzarii);
- Prin transmiterea catre banca a solicitarii de anulare/refacere a tranzactiei, in cazul in care plata s-a efectuat cu card bancar (in cazul in care produsele se returneaza in aceeasi zi in care s-a efectuat plata sau in toate cazurile in care produsele au fost achizitionate cu plata in rate - cu card de credit).
Atentie! Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile.
Conform OUG 34/2014 livrarea standard oferita de Ieftin-si-bun este cea prin care cumparatorul isi ridica singura marfa din magazin in urma selectiei “Rezervare in magazin” din procesul de comanda.
In cazul in care livrarea produselor se face exclusiv prin curier, pentru produsele disponibile exclusiv online, modalitatea de livrare standard este livrarea prin curier.
POT FI RETURNATE PRODUSELE CARE:
- Nu au depasit termenul de 30 de zile de la data primirii
- Corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda
- Nu fac obiectul unei comenzi speciale
- Nu au fost distinct personalizate la cererea clientului
- Nu au fost executate dupa specificatiile clientului (de ex. produse precum arcade sau acele produsele care au beneficiat de un alt serviciu precum: grunduire, vopsire, patinare, etc.)
- Nu prezinta urme de deteriorare
- Nu prezinta urme vizibile de uzura
- rodusele trebuie obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate) cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire)
Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.
Produsele se returneaza in ambalajul original, insotite de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta (fise tehnice, manuale de utilizare, documentatie tehnica, certificate de garantie si/sau conformitate).
Pentru produsele ridicate de catre cumparator direct din depozit, unde are posibilitatea de a verifica produsul in mod direct, nu se aplica conditiile de retur prevazute in prezenta sectiune.
Pentru alte informatii legate de returul produselor aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari prin intermediul formularului de contact, pe adresa de e-mail suportclienti@Ieftin-si-bun.ro sau puteti apela Serviciul Suport clienti Ieftin-si-bun la unul din numerele de contact: 0720.58.28.28 sau 0720.58.28.28
Plasarea comenzilor
- Pentru a putea plasa comenzi pe site-ul nostru (www.ieftin-si-bun.ro), trebuie să vă creați un cont client prin introducerea datelor personale necesare în vederea procesării comenzilor. Datele înscrise de dumneavoastra trebuie sa fie corecte si conforme cu realitatea. Nu va vom putea suna daca ati introdus un numar de telefon gresit, nu vom putea factura produsele cumparate daca nu avem cateva date din buletin, nu va vom putea trimite comanda daca adresa nu este valida, toate acestea duc la anularea temporara a comenzii, pana in momentul in care vom deține datele corecte.>
- Datele personale furnizate de dumneavostră sunt date cu caracter personal și ne asumăm responsabilitatea de a NU le face publice sub nici o forma și nu vor fi folosite în alte scopuri decât pentru procesarea comenzilor.
Preluarea Comenzilor
- Plasarea Unei Comenzi. Prin intermediul site-ului (www.ieftin-si-bun.ro) putem prelua comenzi (NON-STOP).
- Procesarea și livrarea comenzilor. Comenzile plasate în intervalul Luni - Vineri între orele 08:00 - 16:00 vor fi procesate în aceeași zi și preluate de către firma de curierat începand cu ora 16:00. Comenzile plasate după acest interval adică Sâmbătă și Duminică vor fi procesate începând de Luni ora 8:00 în ordinea primirii acestora și vor fi preluate de firma de curierat după ora 16:00. Livrarea mărfii de către firma de curierat se efectuează în cel puțin 24 ore, în intervalul orar de lucru al firmei de curierat. LIVRAREA NU SE POATE EFECTUA ÎN ACEEAȘI ZI CU PLASAREA COMENZII SAU ÎN AFARA PROGRAMULUI DE LUCRU AL CURIERULUI.
- Ne rezervăm dreptul de a vă cere plata integrală sau avans pentru produsele comandate și plata transportului înnainte de a fi procesate și livrate. Acest lucru se întamplă deobicei pentru primele comenzi plasate pentru care prețul transportului și/sau produselor depășesc pragul de 1500 RON.
Costul Transportului
- Prețul transportului afișat pe site-ul nostru (www.ieftin-si-bun.ro) este prețul ESTIMATIV pentru PRIMUL KILOGRAM. Prețul FINAL al transportului vă va fi comunicat telefonic de un consultant vânzări al societații noastre, care vă va contacta telefonic la numărul de telefon înscris de dumneavoastră în cont client, în vederea confirmării comenzii și pentru a vă comunica PRETULUI FINAL al transportului.
- Prețul final al comenzii afișat pe site-ul (www.ieftin-si-bun.ro) și în factura proformă emisă de (www.ieftin-si-bun.ro) NU INCLUDE TRANSPORTUL, acesta se plătește separat la primirea mărfii și se achită firmei de curierat care vă va livra marfa din partea noastră, costul transportului se poate calcula după urmatoarea formulă: ((Nr. de Kg - 1)*0.6 + 6 + 10)* 1.20.
- Dacă nu va aflați în aria de acoperire a firmei de curierat, aceasta va solicita plata unui tarif pe kilometri suplimentari. Pentru a vedea dacă vă aflați în aria de acoperire a firmei de curierat vă rugăm luați legătura cu firma de curierat și să cereți informații suplimentare.
Obligațiile clientului după plasarea unei comenzi
- Din momentul plasării comenzii aveți obligatia să recepționați marfa în momentul în care firma de curierat ajunge la dumneavoastră și să ne aduceți la cunoștință imediat dacă exista neconcordante. Reclamațiile primite după 24 ore de la livrarea mărfii de către firma de curierat nu vor fi luate in considerare.
- Aveți obligația să efectuați firmei de curierat plata transportului, plata rambursului și kilometri suplimentari (dacă este cazul). În caz contrar ne rezervăm dreptul de a vă anula dreptul plasării unor noi comenzi până în momentul achitării creanțelor create pentru nerecepționarea și neplata transporului.
- Anularea comenzilor după ce firma de curierat a preluat marfa comandată de dumneavoastră NU MAI ESTE ACCEPTATA iar acest lucru implică obligațiile de la punctul 3.a si 3.b.
Drepturile clientului după plasarea unei comenzi
- Anularea Unei Comenzi. În cazul în care ați plasat o comandă și doriți să o anulați acest lucru se poate face până în momentul preluării de către firma de curierat a mărfii comandate ( vezi punctul 1.b). ) fără absolut nici o obligatie sau motivatie.
Prin plasarea unei comenzi pe site-ul (www.ieftin-si-bun.ro) confirmați ca ați inteles și vă exprimati acordul expres de a vă conforma termenilor și conditiilor.
Vă mulțumim și vă dorim o zi superbă în continuare.
Din dorinta de a elimina efortul dumneavoastra de a transporta materialele cumparate din depozitele noastre, Iefin-si-bun pune la dispozitia clientilor sai servicii de livrare pe intreg teritoriul Romaniei prin urmatoarele metode de livrare, fiecare cu avantajele sale in functie de nevoile tale:
Livrarea prin curierat rapid
Livrarea prin curier este destinat in special pentru produselor comandate prin intermediul magazinului nostru online www.ieftin-si-bun.ro, dar nu se rezuma doar la comenzile online. Serviciul de livrare prin curier se realizeaza prin intermediul companiilor prestatoare de servicii de curierat cu care Iefin-si-bun a incheiat un contract in acest sens. Acest serviciu se supune normelor din sectiunea „Termeni si conditii”, pe care va indemnam sa le cititi cu atentie.
ATENTIE! Din motive logistice produsele voluminoase precum tevi, profile si otelul lat (platbanda) care au o lungime de 6 metri pot fi livrate prin curierat rapid doar daca in prealabil au fost taiate in parti egale de maxim 3 metri. Livrarea acestora la lungimea lor de 6 metri se efectueaza exclusiv prin intermediul flotei Ieftin-si-bun pe o raza de 100km in jurul oraselor unde exista un depozit Ieftin-si-bun.
TERMENI SI CONDITII DE TRANSPORT
Serviciul de livrare a marfii este asigurat cu respectarea urmatoarelor conditii:
LIVRAREA PRIN CURIER
- Doar comenzile de peste 100 ron se califica pentru transport prin curier;
- Costul transportului se calculeaza in functie de greutatea coletului si numarul de km in afara ariei de acoperire al firmei de curierat;
- Greutatea coletului va va fi comunicata telefonic de catre unul din consultantii nostri;
- Costul transportului se calculeaza separat, va fi facturat si incasat de catre IEFTIN-SI-BUN in cazul platii ramburs;
- Comenzile nu pot fi livrate in aceeasi zi cu plasarea comenzii;
- Livrarea comenzilor se face in timpul programului de lucru al firmei de curierat;
- Termen de livrare intre 24 si 48 ore.
LIVRAREA PRIN FLOTA IEFTIN-SI-BUN
- Transportul este asigurat pana in zonele in care masinile pot parca in conditii de siguranta.
- Transportul produselor de la masina in/la/pana la locuinta cumparatorului nu este obligatia conducatorului auto.
- Clientul trebuie sa se asigure ca are cu cine sa descarce si sa transporte marfa in curte/casa/apartament.
- In situatia in care la numerele de telefon lasate de dumneavoastra nu raspunde nimeni intreaga raspundere pentru neplacerile cauzate de intarzieri, apartine clientului.
- Daca marfa nu poate fi livrata din cauza clientului (adresa incorecta, incompleta, numar de telefon gresit etc), urmatorul transport nu mai intra in categoria serviciului gratuit si se va face numai contracost.
- Solicitarile speciale nu fac obiectul conditiilor de mai sus.
- Nu ne asumam raspunderea pentru intarzierile in livrarea marfurilor cauzate de forta majora (inundatii, cai de acces inzapezite, impracticabile etc). In acest caz, transportul se va reprograma in functie de posibilitatile de transport.
Pentru alte informatii legate de returul produselor aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari prin intermediul formularului de contact, pe adresa de e-mail suportclienti@Ieftin-si-bun.ro sau puteti apela Serviciul Suport clienti Ieftin-si-bun la unul din numerele de contact: 0723.833.393 sau 0720.58.28.28